هتل های تایلند

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 33
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 1060
بازدید سال : 3133
بازدید کلی : 120030

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : یک شنبه 2 آبان 1395
نظرات
 هتل ایندرا ریجینت بانکوک تایلند فرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif Indra Regent Hotel

هتل ایندرا ریجینت بانکوک تایلند این هتل با مرکز خرید Central World حدود 500 متر فاصله دارد و از موقعیت مکانی خوبی در منطقه ی Pratunam در بانکوک برخوردار است. یک استخر فضای باز با 8 رستوران در ساختمان هتل تعبیه شده اند و می توانید فرودگاه بین المللیSuvarnabhumi را در 35 کیلومتری هتل بیابید. مرکز خرید MBK حدود 5 کیلومتر و مرکز همایش های ملی Queen Sirikit حدود 7 کیلومتر با آن فاصله دارند. پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در تایلند میباشد. ابن هتل تنها هتلی است در تایلند که دارای اتاق مخصوص سیگار میباشد. مسافرانی که قصد رزرو این هتل را دارند یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در تایلند برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل دارای رستوران سنتی میباشد. گردشگرانی که قصد رزرو این هتل را دارند یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های چهار ستاره در تایلند برای مسافران تور تایلند میباشد.

بدون عنوان-1.gif

بدون عنوان-3.gif

عکس ها و امکانات هتل ایندرا ریجینت بانکوک تایلند

سرویس اتاق، خدمات شاتل (هزینه اضافه) ،میز پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز ،میز تور ،نگهداری به چمدان ،دستگاه خودپرداز، پول نقد ، خشکشویی ،تمیز کردن ، خدمات اتو ، نشست ، سالن مهمانی ،مرکز تجاری، فاکس، مغازه کادو فروشی، وای فای با پرداخت هزینه ، گاوصندوق، فروشگاه ها (درهتل)، اتاق غیر سیگاری ،آسانسور ،منطقه سیگار کشیدن

بدون عنوان-2.gif

بدون عنوان-4.gif

بدون عنوان-5.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ای وان پاتایا تایلند A One Hotel Pattaya Thailand

هتل ای وان پاتایا تایلند A One Hotel Pattaya Thailand این هتل درست در مقابل ساحل پاتایا قرار گرفته و یک هتل منحصربفرد با زمینه ی دریایی می باشد. یک استخر در فضای باز، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان در اماکن عمومی از امکانات تکمیلی هتل هستند. تئاترTiffany حدود 350 متر و کافه ی Hard Rock حدود 700 متر با این هتل فاصله دارند.  یک شاتل رایگان هم به مقصد خیابان Walking Street، پلاژ رویال گاردن و مرکز خرید معروف Central Festival تدارک دیده شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در تایلند برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل برای مسافران خود خدماتی مانند اسپا,سونا,جکوزی و... را در نظر میگیرد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند این هتل یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل های تایلند میباشد.

-ای-وان-پاتایا-تایلند-3.gif

-ای-وان-پاتایا-تایلند-6.gif

عکس ها و امکانات هتل ای وان پاتایا تایلند

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,حمام,استخر,سونا,جکوزی,سرویس بار و چمدان,اسپا,خدمات اب گرم,صرافی,سالن ورزش,اینترنت و...

-ای-وان-پاتایا-تایلند-1.gif

-ای-وان-پاتایا-تایلند-2.gif

-ای-وان-پاتایا-تایلند.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیپ دارا رزورت پاتایافرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifCape Dara Resort Pattaya Thailand

هتل کیپ دارا پاتایا تایلند Cape Dara Resort Pattaya Thailand این هتل در امتداد ساحل پاتایا قرار دارد و دارای یک استخر در فضای باز برای مسافران تور تایلند می باشد. اتاق ها دارای بالکن خصوصی مشرف به دریا می باشد. با یک رانندگی 10 دقیقه ای شما از این هتل می توانید به مراکز خرید مرکزی می رسید. WiFi رایگان نیز در دسترس می باشد.از این هتل با 15 دقیقه رانندگی به خیابان معروف و محبوب Walking Street می رسید. فاصله ی این هتل با فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز 45 دقیقه با اتومبیل می باشد.اتاق ها با طراحی کاشی کاری برای مسافران تور تایلند می باشند و دارای تلویزیون داخلی و لوازم چای و قهوه و حمام اختصاصی می باشد.کارکنان این هتل 24 ساعته در دسترس مسافران تور تایلند و مهمانان می توانند از تورهای ویژه این هتل نیز برای گشت و گذار استفاده کنند. خشکشویی و خدمات اتاق نیز همیشه در دسترس می باشد.منوی باز و بین المللی برای صبحانه، ناهار و شام موجود بوده و مهمانان می توانند از غذاهای آن لذت ببرند.

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند.gif

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-4.gif

عکس ها و امکانات هتل کیپ دارا ریزورت پاتایا تایلند

رستوران و بار, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, خدمات پرینت و فکس, ترانسفر فرودگاهی, پرستار کودک, سرویس درمانی, محل نگهداری کودکان,استخر روباز, سونا و جکوزی, زمین گلف, سالن بدنسازی, ماساژ,تلویزیون ال سی دی, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, صندوق امانات, بالکن

 

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-3.gif

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-5.gif

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-1.gif

-کیپ-دارا-پاتایا-تایلند-7.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل میلینیوم پوکت تایلند Miliniumm Hotel Phucket Thailand

هتل میلینیوم پوکت تایلند Miliniumm Hotel Phucket Thailand  پنج ستاره ی لوکس میلنیوم تنها 5 دقیقه پیاده تا ساحل پاتونگ فاصله دارد و با جنگل های سرسبز احاطه شده است. دو استخر بسیار بزرگ فضای باز و 5 رستوران از امکانات تکمیلی آن می باشند.تمام اتاق های این هتل مجلل با کاناپه و پنجره های بزرگ تجهیز شده اند تا نسیم خنک دریا به درون اتاق راه یابد. تلویزیون، ماهواره و سیستم صوتی تصویری نیز در هر اتاق فراهم شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره برای مسافران تور تایلند میباشد. این هتل برای مسافران دارای رستوران هایی با غذاهای سنتی میباشد. گردشگرانی که قصد رزرو این تور تایلند را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در تایلند میباشد.

-میلینیوک-پوکت-تایلند-5پ.gif

 -میلینیوم-پوکت-تایلند-7.gif

عکس ها و امکانات هتل میلینیوم پوکت تایلند

خدمات شبانه روزی,محل نگهداری کودک,صرافی,استخر,سونا,جکوزی,کافی شاپ,بار,حمل چمدان و بار و....

-میلینیوم-پوکت-تایلند-3.gif

-میلینوم-پوکت-تایلند-4.gif

-میلینیوم-پوکت-تایلند.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تابلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل میراژ پاتونگ پوکت s.gifs.gifs.gif Mirage Patong Phuket Hotel

هتل میراژ پاتونگ پوکت Mirage Patong Phucket Hotel دارای یک موقعیت مکانی عالی در شهر پوکت است و در نزدیکی ساحل، مراکز خرید و مراکز تفریحی می باشد. این هتل ۳ ستاره تا مرکز شهر ۷.۶ کیلومتر فاصله دارد و با اقامت در آن به راحتی می توان به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت. برای آسایش و راحتی گردشگران تور تایلند در این هتل بهترین امکانات و خدمات در اختیار آنان قرار می گیرد. این هتل دارای اتاق های مدرنی است که مجهز به سیستم تهویه هستند. هتل تا ساحل پاتونگ و خیابان Bangla پنج دقیقه فاصله دارد. هتل میراژ پاتونگ پوکت دارای استخر در فضای باز، رستوران و سرویس اینترنت بی سیم می باشد. هتل تا مرکز خرید جانگسیلون کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد. فاصله ی این هتل تا شهر پوکت ۲۵ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پوکت ۵۰ دقیقه است. در اتاق های هتل تلویزیون، یخچال و کتری برقی وجود دارد. در حمام ها سشوار هم وجود دارد. هتل دارای میز تور است که برنامه بازدید از مناطق توریستی مسافران تور تایلند را عهده دار است. میهمانان هتل می توانند در صورت تمایل از رختشورخانه هتل استفاده کنند و همچنین می توانند برای صرف غذا به رستوران هتل بروند و از غذاهای تایلندی و بین المللی که در این رستوران سرو می شود لذت ببرند.

-میراژ-پاتونگ-پاتایا.gif

-میراژ-پاتونگ-پوکت-تابلند-4.gif

-میراژ-پاتونگ-پوکت-تایلند-1.gif

-میراژ-پاتونگ-پوکت-تایلند-3.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور تایلند پاییز 95 

تور تایلند آبان 95



تعداد بازدید از این مطلب: 94
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود